čtvrtek 24. prosince 2015

Druhé Vánoce jsou ty nejkrásnější Vánoce

Tak co, máte dnes uklizeno a vše připraveno? I přes ten obrovský fofr, jaký jsem před svátky s úklidy všude možně měla, jsem se vždy stihla zeptat klientek a klientů na to, co se jim na Vánocích nejvíce líbí, na co se těší apod. Z mojí strany to rozhodně nebyla nějaká fráze a na sílu položená otázka, doopravdy mě to zajímá. Jsem totiž přesvědčená o tom, že i přes to, co se z Vánoc do určité míry stalo, je možné si na nich najít něco kouzelného a krásného. Bez stresu, dětského pláče, hádek a utrácení hromady peněz za balící službu.

A víte, čeho jsem si v odpovědích všimla? Lidé se nejvíce těší na to, až si o svátcích během volna třeba zajdou na procházku, nebo společně stráví den v posteli s cukrovím, vaječňákem a erotickými fantaziemi. Nebo až další den zajdou s kámoškou na kafe, protože jí koupili úplně mega žůžo super dárek. Štědrý den je pro většinu taková povinnost, kdy vše musí být načančané, dokonalé a připravené. Vždyť to uvidí rodina, děti, sousedka… Výsledkem je pochopitelně stres a taková zvláštní škrobenost. Už jen to pečení cukroví a přípravu bramborového salátu dost hospodyněk proklíná.

Když jsem tak všechny poslouchala, došlo mi, že lidí nemají rádi Vánoce, ale milují chvilky po nich – takové druhé Vánoce, které jim umožňují chovat se uvolněně. Není se čemu divit, největším dárkem je pro hodně z nás, když si můžeme odpočinout a trávit čas s někým, koho milujeme. Opravdu milujeme!

Ráda bych tak popřála všem krásné druhé Vánoce. Udělejte si na ně čas a udělejte si je podle sebe. Stojí to za to.

3 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Společný den v posteli s cukrovím, vaječňákem a erotickými fantaziemi je málo chlípný? U mě teda určitě ne :-).

      Vymazat
  2. znám to -podvečer na promrzlé chatě až na kost, a v mžiku z ní byla sauna Lojzy Brauna . Můj přítel se velmi snažil,ale také velmi topil ve prastarém šporáčku . Ano,teplotní rozdíly jsou při erotice moc fajn. Ale musím dodat,že se takové dají zažít jen s chlapem ,co opravdu umí. Jinému instalatérovi by nářadí v nepříznivých podmínkách nefungovalo. Mimochodem jsem zaměstnáním i založením stejná jako Vy. Co tak založit klub ?

    OdpovědětVymazat