pondělí 18. ledna 2016

Ten nejšpinavější způsob, kterým se muži seznamují s uklízečkou

Seznamování je pro hodně mužů vážně věda a já se ani nedivím, vždyť se všude po internetu povaluje hromada nesmyslných návodů a instrukcí na to, jak sbalit ženu. Tohle rozhodně nebude jeden z nich. Osobně si myslím, že vždy záleží na okolnostech a celé situaci. Je však ale jeden způsob, před kterým bych chtěla jako chlípná uklízečka varovat. Muže i ženy!

Již potřetí se mi stala jedna věc. Když cestuji po Praze metrem, často mám u toho v ruce třeba nějaký kyblík, případně si nesu nějaký čistící prostředek. Zkrátka tak nějak lze poznat, že se chystám uklízet. Toho se někteří nápadníci chytí a rozhodnou se mě… prostě urazit! „To vypadá, že někde pracuješ jako nějaká blbá uklízečka,“ sděluje mi tak třicetiletý hipster týpek. „Jo, pracuju jako blbá uklízečka,“ odpovídám.

Kamarádce, která je trošku při těle, se tohle stává docela často. Navíc se skoro zdá, že pražská podzemka je prokletá a pod povrchem ukazují lidé, jací jsou pod povrchem. Vyprávěla mi, jak čekala na soupravu, u toho jedla nějakou ovocnou tyčku a přimotal se k ní pupkatej týpek v obleku se slovy: „Tak ale slečno, vy byste fakt jíst tohle jako neměla.“ Bez toho, aby pozdravil, aby vůbec něco. Paradoxně právě ta kamarádka úspěšně zhubla už 10 kg a ta tyčka byla v jejím jídelníčku. Výsledek? 

Nebudu si hrát na robota, člověka to prostě zamrzí. Začne mu vrtat v hlavě, jak může být někdo tak zlý. Co je ještě vtipnější, že se pak útočníci snaží o nějaké další vtípky a seznámení!?! Pokus o sblížení urážkou nepovažuji za zrovna šťastný způsob, jak se někomu zalíbit. Někteří muži si asi ze školky pamatují, že si jich Alenka v puntíkatých šatech všimla, když jí zatahali za vlasy. Takhle to v dospělosti ale už nefunguje, teda alespoň ne na mě. Taky nepřijdu za chlapem s tím, že vypadá jako úplnej negramot a chci ho pozvat na kafe.

Získat si pozornost a nevypadat u toho jak úchyl lze i úplně normálně, protože jsem ale už na začátku řekla, že tohle nebude návod na to, jak sbalit ženu, musíte si na to přijít ve vlastní režii. Jen vám ještě jednou připomenu, že urážkami a snahou někomu psychicky ublížit to nebude. Vždyť i uklízečky mají duši!

3 komentáře:

  1. to jsem tedy nečekal. Seznámení s (chlípnou) uklízečkou mám v hlavě ze Švejka...

    "Náš jeden cuk kvartýroval v hospodě a nějaká ženská drhla v předsíni podlahu a nějakej Chramosta se k ní přitočil a poplácal ji - jak bych ti to řekl - po sukních. Vona měla moc vyvinutý sukně, a když ji tak přes ně plácl, tak vona nic, plácne ji podruhý, plácne ji potřetí, vona zase nic, jako by se jí to netejkalo, tak von se vodhodlal k činu a vona klidně dál drhla kolem podlahu, a potom se na něho votočí plným vobličejem a povídá: ,To jsem vás dostala, vojáčku.’ Té bábě bylo přes sedumdesát let a vypravovala to potom po celý vesnici."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsem se vážně zasmála. Takové seznámení je určitě lepší :-).

      Vymazat