čtvrtek 12. listopadu 2015

Sex s žárlivou mrtvolkou

Hodněkrát jsem zmiňovala, že na uklízení mě kromě chlípných momentů a vůně čerstvě vytřené podlahy baví příběhy lidí. Některé z nich nelze publikovat, u těch dalších jsem se zavázala k mlčenlivosti a jiné zase mám šířit s radostí dál. Do poslední zmíněné kategorie se řadí i ten, ve kterém hlavní roli hraje žárlivost. Taková ta zelenooká mrcha, která dělá z žen stíhačky a z mužů agresivní goriláky.

Jsem přesvědčená o tom, že žárlivost ničí vztahy. Ty moje i ty vaše. Je to projev nedůvěry, který se maskuje za to, že vás dotyčná osoba mocinky miluje. To, že vás pak neustále pronásleduje a bombarduje zprávami, je věc druhá. Taková žárlivá manželka dokáže zničit chlapovi celý život a já osobně si myslím, že čím žárlivější manželku muž má, tím víc ho lákají všelijaké eskapády, bordely a příležitosti k zahejbání. Zkrátka zakázané ovoce...

Žárlivou manželku měl i pán, se kterým několik měsíců chodila jedna moje klientka. Čtete dobře, doopravdy měl. Manželka mu totiž umřela při autonehodě, ale za života i tak stačila rozdat instrukce. Až tak prozřetelná ta žárlivka byla. Mezi instrukcemi pochopitelně nechybělo to, kdy a jak si může vdovec najít další partnerku apod. Když nastal ten správný čas, našel si pán mojí klientku, začali společně chodit a jak už to tak bývá, jednoho dne je vášeň zavála až do ložnice. V ložnici však pán vytáhl z tašky urničku s popelem mrtvé manželky a s odůvodněním, že se chce jeho milovaná Růžena poprvé dívat, postavil urnu na skříňku.

Klientka zalapala po dechu, rychle se oblékla a šla si do kuchyně otevřít flašku. Popravdě se ani nedivím, protože kdyby se stalo něco podobného mně, tak s největší pravděpodobností hledám několik prvních minut skrytou kameru. Jak může život s žárlivým člověkem někoho dohnat až tak daleko, že poslouchá i tak absurdní přání a rozkazy? Navíc v momentě, kdy ten člověk již dávno není mezi námi.

Sex za dozoru žárlivé mrtvolky by byl sice hodně divný, ale tak trošku jinak, než klasickými praktikami znuděná milenka vyhledává. Takže pánové, až vám ta vaše stíhačka začne vyhrožovat, že vás bude chodit strašit, pokud si začnete brzy po jejím funusu s novou a hezčí, jen se hezky usmějte a nenechte se vylekat. Duchové neexistují a žárlivost není věčná!

Žádné komentáře:

Okomentovat