čtvrtek 29. října 2015

Erotika patří do každé služby… a do úklidu tuplem!

Děsně ráda si čtu rozhovory s cizinci, kteří žijí u nás v ČR. Stejně tak občas z nudy sleduji videa turistů na YouTube, kteří navštívili Prahu a další česká města. Zajímají mě jejich názory. Alespoň pro mě je totiž děsně zajímavé slyšet, jak jako národ vlastně na ostatní působíme. Chápu, možná to zní trošku divně, ale mě to zkrátka baví.

Prakticky všichni se shodují na tom, že lidé pracující ve službách nepatří zrovna k dvakrát milým. To mohu sama potvrdit a přidala bych k tomu nejen lidi pracující ve službách. Úsměv se ve společnosti moc nenosí a podle mě je to škoda. Někdy se snažím usmát na prodavačku a popřát od srdce krásný den, případně začnu nezávazný rozhovor. Výsledek? Lidé jsou neotrkaní a přijde mi, že dávají přednost vlastní bublině a klidu. Muži na mě pochopitelně reagují vstřícněji, nicméně často zaměňují můj pokus o rychlý pokec za flirt. Ani se nedivím. Začít si jen tak povídat se zkrátka nenosí.

Abych šla příkladem, snažím se být přátelská ke všem klientům, u kterých uklízím. Pochopitelně do té míry, aby jim to nevadilo. Někdo se totiž doopravdy bavit nechce a já jsem v první řadě uklízečka, která má za úkol pořádně uklidit. Tím se však dostávám k tomu, proč jsem tento článek začala psát.

Vzpomněla jsem si na to, že v Praze svého času fungovalo kadeřnictví, kde pány stříhaly kadeřnice pouze ve spodním prádle. Zkrachovalo. Přišlo mi to tehdy jako hloupost, ale když jsem si před úklidem u jednoho sympaťáka oblékala červená tanga s krajkou, uvědomila jsem si, že se vlastně snažím o něco podobného. Snažím se do úplně běžné služby vnést trošku té erotiky a vzrušení. Proč?

Protože chci, aby se na mě dobře koukalo. Chci vždy sdílet dobrou náladu. Při práci se ráda cítím sexy a mužům dělá radost koukat na sexy ženy – alespoň doufám :-). Je to maličkost, ale je to právě ta věc, která dělí každodenní nudu od nečekaného zpestření.

Jsem 100% přesvědčená o tom, že kdyby každý nosil „červená tanga“, hned se nám žije líp. Bez ohledu na to, jestli je to prodavačka v krámě, nebo číšník v restauraci.

1 komentář: