úterý 21. dubna 2015

Jsem někde mezi policajtkou a profesorkou matiky

Sexuální touhy a fantazie mužů zahrnují vše od delikátního cucání ušních lalůčků a škrabkání zádíček po pořádnej kopanec do koulí od šéfové z kanclu. Proti gustu žádný dišputát. Já nemám co soudit. Konkrétně moje sexuální fantazie bývají někdy hodně za hranou, ale jsem toho názoru, že pokud ve vás není aspoň kousek úchyla, je to nuda.

Typickej chlap sleduje po nocích péčko a říká si, že tohle by ta jeho švadlenka, se kterou sdílí lože, určitě nikdy neudělala. A má pravdu, s ním asi ne, ale pokud by byl při ruce někdo vhodný, najde se v každé ženě kousek hampejznice. Jen se tím žádná nebude na potkání chlubit a v očích dlouhodobého partnera je vždy výhodnější působit spořádaně. O pikantních sklonech mužů nepochybuji, ale teprve až v poslední době se o nich dozvídám čím dál víc.

Jako chlípná uklízečka jsem si uvědomila, že ženská s prachovkou v ruce, která plní všechny vaše přání a nebojí se špíny, je na stupnici kandidátek na divoký sex někde mezi policajtkou a profesorkou matiky. Uklízečku si akorát nesmíte představovat jako kýblem praštěnou babku s bradavicí na čele, třebaže i tu by pár nadrženců v případě nouze prošťouchlo. Já mám na mysli poslušnou kombinaci francouzské služebné, japonské gejši a Anči z Krkonošských pohádek. Do takové persóny se snažím stylizovat i já, a proto když jdu někam uklízet, snažím se vypadat a chovat na úrovni. Někdy sice není pan domácí přítomen, ale jinak se to vyplatí.

V první řadě jsou muži na hezké ženy milejší (světe div se) a v druhé mě chtějí vidět znovu. Já tak nemám nouzi o dlouhodobé klienty a přísun lichotek. Je pravda, že ženy na přítomnost šik uklízečky v jejich revíru reagují většinou negativně, ale pohled na mnou vydrhnutý sprchový kout obměkčí i tu největší stíhačku trpící stihomamem.

Každopádně fakt, že je práce uklízečky ve skutečnosti dost sexy, si dokonale vychutnávám. Zažívám díky tomu nejen při práci dost zajímavé momenty a dost jich ještě bude, tím jsem si 100% jistá.

Co vy a uklízečky? Přiznejte se… vždyť vás ty holky (ne)pořádný určitě taky nepředstavitelně rajcujou :-).

1 komentář:

  1. Toto je svědectví, které každému řeknu, aby ho slyšelo. jsem ženatý 4 roky a v pátém roce mého manželství měla jiná žena kouzlo, které mi vzalo mého milence a můj manžel mě opustil a děti a trpěli jsme 2 roky, dokud jsem nemyslel příspěvek, kde to Muž Dr.Wealthy někomu pomohl a já jsem se rozhodl, že mu zkusím pomoci mi přivést moji lásku Husband domů a věř mi, že mu jen posílám svou fotku a obrázek mého manžela a po 48 hodinách, jak mi řekl, jsem viděl auto vjelo do domu a hle, byl to můj manžel a on přišel ke mně a dětem, a proto jsem rád, že každého z vás v podobných záležitostech potkám s tímto mužem a mám svého milence zpět k sobě e-mail: wealthylovespell@gmail.com nebo ho můžete také kontaktovat nebo ho kontaktovat na tomto +2348105150446 ..... děkuji moc Dr.Wealthy. ...

    OdpovědětVymazat