středa 6. května 2015

Moje pevná prdelka zpříjemňuje úklid mně i mému okolí

Snad nikdy jsem nebyla tak ve formě, jako jsem nyní při práci uklízečky. Někde jsem se dočetla, že sexem a poctivým úklidem člověk spálí víc kalorií než při nějakém běhání. Něco na tom bude! Každý den lezu po čtyřech, dělám milion dřepů, běhám do schodů a cestuji po Praze. Výsledkem je pevná prdelka, mnohem větší výdrž a o číslo menší oblečení (velikost podprsenky naštěstí zůstala stejná). A vlastně také zvýšený zájem mužů, který jsem při běžném jarním bzučení až v takové míře nikdy nezažívala. Za pravidelný uklízecí trénink nic neplatím, naopak mi díky práci přistávají v peněžence další papírky a já jsem fit. To je kombinace, kvůli které mám chuť nakupovat oblečení. Takové, ve kterém budu při tom uklízení sexy!

Outfit typické uklízečky, kterou si pamatujete ze základky, je o dlouhé sukni, nějaké vytahané bundě a šátku na hlavě. Po mém nákupu se můj nejoblíbenější pracovní úbor nově skládá z černých legín poctivě obtahujících všechny křivky a bílého tílka s velkým výstřihem. Osvědčená kombinace je pohodlná a překvapivě žhavá. Při pohledu do zrcadla si připadám jako klon Lary Croft s nějakou blonďatou blbkou, která to v průměrném americkém hororu schytá mezi prvními. Legíny a tílko nyní oblékám prakticky každý den a už mám dokonce i první zpětnou vazbu.

Zjistila jsem, že tílko a našponované legíny při všem tom natahování během úklidu fungují jak magnet. Konkrétně jak magnet na mužský zrak. Když jsem nyní uklízela dům jednoho pána z Prahy 9, sledoval mě při mytí oken z jeho křesla. Třebaže držel v ruce iPad, cítila jsem, jak jsou většinu času jeho oči přilepené na mých půlkách a v momentě, kdy jsem se skláněla, s radostí zavítají do výstřihu. Byl to vtipný sympaťák v letech, takže mi to vůbec nevadilo. Prakticky bych ani nebyla proti, kdyby na mě něco zkusil. Ani jemu samotnému to nedalo: „Vás bych chtěl mít doma napořád, na vás je opravdu radost koukat.“

Takovou pochvalu si nechám líbit. Jako slušně vychovaná dívka jsem poděkovala a začala prdelkou kroutit ještě víc. A pán? Tipuju, že mu fantazie točila 10 tisíc otáček za minutu. Při odchodu jsem si všimla boule v kalhotech a šibalského úsměvu, který mi věnoval. Nebyl to můj poslední úklid u něj, tak už nyní přemýšlím nad tím, jak mu příště udělat znovu radost. Přeci jen už je docela horko a minimálně podprsenka začíná být pod tílkem dost zbytečná.

Žádné komentáře:

Okomentovat