pátek 22. května 2015

Proč každý nevěrník miluje uklízečku?

Většina lidí by řekla, že práce uklízečky je nudná jak pokračování Playgirls. Taky si většina lidí myslí, že na pečlivě naklizený byt si potrpí především ženy. V obou případech se většina pořádně mýlí. Jasně, samotné uklízení není úplně slastná záležitost, ale to účetnictví a dřepění u počítače v kanclu také ne. Nejzábavnější na mojí profesi je kontakt s lidmi – muži tedy především.

Právě muži v poslední době tak trošku nepřekvapivě tvoří většinu klientů. Je to jasná věc, jsem přeci jenom chlípná a v neposlední řadě velmi milá uklízečka, které ještě chemické přípravky nestačily zničit šedou kůru mozkovou.

Mezi muži se najdou i tátové od rodin, kteří touží po tom, aby si jejich manželka neničila nehty a děti nechytly žloutenku z ožužlávání hraček z tržnice. Alespoň to jsem si myslela! Nedávno jsem totiž odhalila pravý motiv přehnaně starostlivých tatínků.

Uklízela jsem v ložnici a bylo mi řečeno, že je zapotřebí uklidit rychle a pečlivě. Manželka se za hodinu vrací a do té doby je zapotřebí převléct povlečení, dát vyprat, umýt okna, zamést a vytřít. To je asi jako někomu říct, že má v autě nechat zařazenou na dálnici dvojku a mít u toho co nejmenší spotřebu. Zkrátka to nejde dohromady, ale vzala jsem to jako výzvu.

Všechno šlo hladce, držela jsem tempo a šlo mi to od ruky. Pokoj mi přišel docela v pohodě, akorát jsem při uklízení narazila na hromadu BLONĎATÝCH vlasů a také takovou malou černou kravinku, kterou si lidské samičky značkují teritorium.



Po hodině doopravdy intenzivního úklidu dorazila domů manželka. Sympatická ČERNOVLÁSKA, která láskyplně obejmula manžela a pochválila ho za to, že si mě objednal na úklid. Koukla do ložnice, pokývala hlavou a šla do kuchyně dělat si kafe. Pírko (malá černá kravinka), které jsem původně chtěla paní položit na noční stolek, jsem schovala do kapsy… a konečně jsem pochopila, proč pán domu tak s úklidem ložnice spěchal. Obšourník :-).

K souboru všech mých kladných vlastností si nově připisuji diskrétnost. Pokud chce mít nějaký muž 100% klid v tom, že mu manželka neodhalí nevěru kvůli otisku dlaní na okně, pírku pod postelí, parfému na polštáři, vlásku v rohu místnosti a dalším blbostem, měl by okamžitě vyhledat služby opravdu pečlivé uklízečky! Je to jistota. Jo a nebo prostě nepodvádět (alespoň ne ve společné posteli s manželkou), ale to už je jednodušší sehnat tu uklízečku.

1 komentář: