úterý 23. června 2015

Nejpikantnější poklad z hajzlíkové knihovny

Jak už jsem několikrát tady na blogu a svým způsobem i Twitteru zmiňovala, mám možnost nahlížet pravidelně do soukromí lidí. Nemluvím tady o tom, že bych někomu lezla do šuplíku a prohlížela si, co hází do odpaďáku. Na to nemám rozhodně chuť a čas. Spíš mi jde o to, že vaše bydlení od písma použitého na zvonku u dveří po povlečení postele o vás vypovídá opravdu hodně.

Mezi milovníky švédského nábytku se nezřídka najdou lidé, kteří by vás jejich přístupem k zařizování interiéru přinejmenším šokovali. Houpací lavice v ložnici, obývák plný sedacích pytlů, pracovna s 10 monitory na zdi, bar se sbírkou nejlepších whisky, obří autodráha přes jednu celou místnost... viděla jsem už vše možné, ale i tak mě asi vůbec nejvíc šokovalo, když jsem minule narazila na plnohodnotnou knihovnu v rámci WC. Knihy byly naskládány v policích od podlahy až po vysoký strop. Pokud vás manželka peskuje, že necháváte na hajzlíku stará vydání časopisu Český rybář, měla by vidět záchodové Klementinum u jednoho z mých klientů... používat tenhle záchod je jak kadit uprostřed antikvariátu. Byla jsem fascinována, protože sama moc ráda čtu - nejen Ovčáček, ale i uklízečka si může přečíst celého Peroutku.

S prachovkou v ruce jsem opečovávala jednotlivé knihy a hledala poklady, které neznám. Někde jsem se dozvěděla, že záchodová literatura je nenáročná literatura rozdělená do krátkých kapitol. Tady ale byly takové fláky jako Psohlavci, Pýcha a předsudek, Bílý tesák... a Lady Fuckingham! Literární péčko s nymfomankou v hlavní roli, které patří pro mě mezi absolutně nezapomenutelné a dost vtipné knihy. Vše hezky detailně popsáno, super pestré obraty a milá dekadence.

Pokud hledáte na léto nějaké čtení, zkuste Lady Fuckingham zařadit do výběru. Bude se vám skvěle číst i mimo mísu a až budete plánovat nějaké orgie, nebudete mimo mísu :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat