neděle 28. června 2015

Když se uklízečka připlete do hádky, ve které jde o vysoký účet za elektřinu a nudný sex

Nejraději uklízím v domácnostech tehdy, když je u mého úklidu přítomen pouze muž. Původně jsem chtěla napsat hlava rodiny, ale přijde mi, že ve většině českých rodin funguje matriarchát jak v pravěku.

Některé manželky jsou nabroušené už v momentě, kdy vstoupím do dveří. Vidí, že nejsem stokilová Ukrajinka, ale mladá holka, po které jejich manžel může pokukovat. Opravdové jiskry začínají létat v momentě, kdy se mi muž rozhodne pomáhat – třeba s přesouváním těžkého nábytku.

To když já potřebuju pomoc, tak sedíš na zadku a čumíš na telku, ale když je tady slečna, tak se můžeš skoro přetrhnout,“ křičí manželka z kuchyně, kde popíjí Medvědí krev a naštvaně datluje něco do mobilu. S největší pravděpodobností jsou to nějaké hodně štiplavé zprávy pro její nejlepší kamarádku, u které určitě najde pochopení. Tím však hádka nekončí.

Můžeš bejt tak hodnej a přestat se tak naparovat,“ napomíná již mírně ovíněná velitelka jejího pacholka. Ten pouze protočí panenky a říká mi, abych nezapomněla zhasnout v ložnici, protože manželka tam nechává často rozsvíceno celý den, protože si asi myslí, že žije na zámku. Pak se diví, když se zase musí doplácet randál za elektřinu. Jako někdo, kdo má s vysokými účty za elektřinu také problém, přikyvuji. Najednou slyším, jak se někdo velmi rychlým krokem blíží do ložnice. Je to pochopitelně manželka.

Že zrovna tebe sere, že se v ložnici svítí! Když to máme jednou za uherák dělat a já chci zhasnout, abych si během toho nudnýho zážitku mohla představovat někoho jinýho, tak máš plnou hubu keců, protože jsi úchylák, co by mi nejradši viděl skrz frndu až do krku,“ vychrlí ze sebe k mému pobavení, které však již nesdílí pan manžel. Je vám asi jasné, jaká po této scéně panuje nálada...

No a přesně to je ten důvod, proč raději uklízím jen v přítomnosti muže. Zaflirtuju si a Vyhnu se hádkám, ve kterých se pomlouvá sex. Moje nejoblíbenější aktivita hned vedle používání parního čističe.

Žádné komentáře:

Okomentovat