sobota 4. července 2015

Plácnutí přes zadek beru jako pochvalu za sexy úklid

Donesl se ke mně příběh bývalé spolužačky, která si minulý týden byla stěžovat u šéfa, že kolegové v kanceláři, kde pracuje, mají nemístné poznámky. Je údajně obětí sexuálního harašení a pokud se něco nezmění, je připravena to veřejně řešit.

Když jsem tuhle novinu slyšela, musela jsem se chytit za hlavu. Na tohle téma jsem totiž dost háklivá, a to nejen kvůli tomu, že jsem chlípná uklízečka a prakticky celý den špulím zadek na klienty. Já totiž nevěřím tomu, že něco jako sexuální harašení existuje!

Jakmile si ženská vezme do práce minisukni, je jasné, že upoutá zrak mužů a pravděpodobně uslyší i nějakou tu sexistickou poznámku. Je to její chyba? Kdepak, prostě se chtěla líbit a sukně rozhodně není důvod, aby se muži chovali jak utržení ze řetězu. Takže je to chyba mužů? Kdepak, prostě se jim ta ženská líbí, chtějí si získat její pozornost, někdy trošku nevybíravě polichotit, protože to jinak třeba neumí. Pokud je někde chyba, je na straně přírody, protože právě ta může za to, že muže přitahují sexy ženy. A když to chlapáci z kanclu přehání, každá správná ženská by měla být schopná srovnat je do latě! Někdy stačí odmítnutí, jindy facka. Nepředpokládám, že by nějaká žena pracovala v kolektivu nezvladatelných násilníků a úchyláků, kterým nestačí říct, aby přestali.

Já chodím uklízet k lidem upravená, hezky oblečená a usměvavá. Je to takový můj benefit zákazníkům. Sama bych nechtěla, aby se mi doma motal někdo špinavý a zamračený, na koho nejde ani koukat. S ženami pokecám o módě a líčení, muži mi pomáhají a při úklidu zažívám vše možné od srandiček po chlípné situace, které si užívám plnými doušky.

Velmi často se mi stává, že mě klient na konci úklidu plácne přes zadek. Měla bych se urazit a zažalovat ho? To bych byla pěkná kráva! Vždyť i basketbalisti po vhozeném koši s radostí plácnou spoluhráče po půlkách. Tak proč by to nesměl udělat někdo, komu jsem sympatická? Plácnutí beru jako pochvalu za dobře odvedenou práci, se kterou je ten člověk spokojený. Je mi úplně jedno, když mě takhle plácne osmnáctiletý floutek, nebo osmdesátiletý dědula. Já chci totiž žít ve světě a mít práci, kde se z obyčejného plácnutí po zadku nedělá věda.

Žádné komentáře:

Okomentovat