úterý 7. července 2015

3 místa, na kterých nikde nezkoušejte mít sex s uklízečkou

O sexu na některých místech sní snad každá. Když byste to na mě rozehráli například na terase luxusního apartmánu někde na Tahiti, rozhodně bych se nenechala dvakrát přemlouvat. Co to fantazíruju, popravdě nejsem zdaleka tak náročná. Nepohrdnu ani voňavě povlečenou postelí nebo fajn místem někde v přírodě. Existují však 3 místa, na kterých jsme my uklízečky nedostupné jak... stěna za radiátorem!

1. Čerstvě vytřená podlaha


Pohled na naleštěnou podlahu uspokojuje každou holku s mopem v ruce! Mnohem méně vzrušující je představa, že takovou podlahu hned někdo zapatlá, a proto nikdy nezkoušejte uklízečku povalit tam, kde má zrovna čerstvě vytřeno. Násilníkům mohu doporučit zastihnout uklízečku v úzké chodbě, kde nemá možnost uhnout do stran. Než aby před vámi utekla přes vytřenou podlahu, obětuje se :-).

2. Nevyluxovaný koberec


Popáleniny od koberce jsou sice rajcovní, ale když to dělám na nevyluxovaném koberci, mám tendeci koukat kolem a sbírat drobky. Tím pádem se plně nesoustředím. Zajímalo by mě, jestli to mají jiné profese podobně, jako že automechanik si to nikdy nerozdá v rozbitém autě apod. I když podle toho, co jsem viděla v péčku, na pojízdnosti vehiklu moc nesejde. Věřte mi, nejsem pošahaná, jen pořádkumilovná!

3. Pračka


Sex se někdy může dost protáhnout. Představa, že mám pod zadkem čekající hromadu vypraného prádla, mě děsí. Naštěstí moderní pračky ukazují na displeji, jak dlouho jim praní ještě bude trvat. S tím už lze pracovat! Když člověk vidí, že zbývá 10 minut, je čas na rychlovku. Navíc poslední minuty bývají ve většině programů věnovány ždímání - jinými slovy pořádným vibracím. Fíííhááá!

Žádné komentáře:

Okomentovat