pondělí 22. února 2016

Ženský mozek chlapa v posteli zaručeně otráví

Díky tomu, že si velmi často dost otevřeně povídám s klientkami, u kterých uklízím, můžu vydat knihu o sexuálních strastech českých párů z Prahy a okolí. Teda ne, že by se problémy zrovna v téhle lokalitě lišily od zbytku republiky, ale tak nějak cítím, že tenhle název by prodával. A proč rovnou knihu? Protože my ženy si mezi sebou dokážeme o sexu dost otevřeně povídat. O partnerech nejlepších kamarádek vím úplně vše od velikosti penisu po... vlastně i to, co vůbec nechci vědět.

S otevřeností v komunikaci o sexu je to horší směrem k mužům.  Některé ženy se pochopitelně stydí, ale mnohem častěji prostě jen nevíme, jak věci vysvětlit, aby se chlap neurazil. Mužské ego je křehká věc. Několikrát v životě jsem zkoušela velmi něžně naznačit to, co mi vadilo. Výsledkem byl v nejhorším případě i rozchod.

Jedním z největších sexuálních problémů je, že k sexu vůbec nedojde. Tím druhým, že když k němu dojde, nestojí za nic. Právě u toho druhého se chci zastavit, protože se mi podařilo zjistit, kde je často problém. Sice budu střílet do vlastních řad, ale je to tak - na vině je ženský mozek.

O jeho existenci v minulém století vědci ještě pochybovali, u blondýnek je údajně výrazně zakrnělý, ale já jsem přesvědčená o tom, že existuje a kazí nám ženám radost z postelového dovádění. Právě v něm se totiž rodí všechny ty mindráky, pochyby a rušivé myšlenky, které nás nenechají uvolnit. Soustředíme se na faldík na břiše místo toho, abychom si užívaly. Myslíme na to, co jsme ten den nestihly. Nedokážeme VYPNOUT! Dlouho mi trvalo se tohle pořádně naučit. Zapálené hospodyňka, které neustále něco poletuje v hlavě, chlapa v posteli zaručeně otráví. Stejně tak řešit nějaké mindráky je v momentě, kdy už sex máte, prostě blbost. Je s tím spojeno vše od nechuti k dalším experimentům až po neschopnost dosáhnout orgasmu.

Chce se to uvolnit a na nic nemyslet, ale právě v tom je ten háček! Úplně každý vám stejně jako já řekne, že si musíte dopřát relaxaci, na nic nemyslet, uklidnit se a nechat věcem volný průběh. Jenže když vám tohle někdo řekne, tak výsledek je úplně opačný... ostatně zkuste si někdy někomu hodně rozčílenému klidným hlasem říct, aby se uklidnil. Sežere vás jak pes buřt. Klid a uvolnění si musíte vybudovat. Ááááááá v tenhle moment přicházím na řadu já a moje promo!

Pečlivá uklízečka vytrhne hospodyňce trn z paty, postará se o úklid domácnosti a odstraní jeden rušivý element. Odstranění těch dalších je už jen na vás, ale nemůžete popřít, že tomu uvolnění a tím pádem kvalitnímu sexu jste zas o krok blíž.

Žádné komentáře:

Okomentovat