čtvrtek 4. února 2016

Proč je při úklidu a předehře před vášnivým sexem nutné používat kromě jiného i mozek?

Svěřil se mi. Přiznal se k tomu, že je to jeho láska, že si bez její přítomnosti nedokáže představit život, ale zkrátka mu chybí sex. Z jeho pohledu nic nefláká, občas koupí kytku, poctivě pracuje, nepije a po práci jde rovnou domů, kde si hezky povídají. Když už jsou v posteli, snaží se být ohleduplný a nesobecký. Tak kde je sakra problém, že toho sexu je tak málo a ona na něj docela často nemá náladu? Jak zařídit, aby byla při chuti?

Snažila jsem se vše pochopit a poradit, akorát jsem pořádně nevěděla, jak to vše následně vysvětlit. Přišlo mi, že i když se se vztahem docela „nadře“ a baví ho, je s výsledkem nespokojený. A pak mě to napadlo! Život uklízečky je plný inspirace a praktických rad od bláznivých lifehacků až po moudra, která by člověk čekal spíše od otce Fura či mistra Třísky.

Třeba já, když uklízím, tak do toho dávám energii, baví mě to a hlavně moc dobře vím, že je zapotřebí přemýšlet hlavou. Někoho to možná zaskočí, ale i holky se špinavým hadrem v ruce mají mozek. Šetří to práci i čas, vždyť utírat prach před tím, než jdu převlékat peřiny, je hloupost. Stejně tak nebudu vše nosit z místa na místo a nebudu čekat na to, až mi uschne podlaha, abych mohla jít uklízet do další místnosti. Vím, jaké přípravky jsou nejlepší a jaké mají jen hezkou etiketu. Přesně mám zmáknuto, co na co použít, mám to pod palcem. A výsledek? Vždy dostanu to, co chci. Jsem se vším maximálně spokojená. Co to má společného s nedostatkem sexu ve vztahu a mužskou snahou to změnit? Víc, než si myslíte!

Jsem sice nadprůměrně chlípná a někdy přímočará jak pila, ale troufám si tvrdit, že se od většiny partnerek moc neliším. Dovolím si tak za nás všechny veřejně prozradit jednu důležitou věc. Toužíme po pozornosti, a to nejen večer v momentě, kdy se vrátíte z práce. Předehra nezačíná 15 minut před zásunem, ale hned ráno, co se vedle nás probudíte. Jde o maličkosti a právě přemýšlení hlavou, které vám ušetří dost energie. Proč neposlat jen tak hezkou a zamilovanou zprávu v průběhu dne? Proč nepotěšit tím, že nás neplánovaně vezmete někam na večeři? Nebo po sobě prostě jen ráno ustelete? A co takhle chytnutí za ruku při sledování televize? Nemusí to být každý den, ale vše souvisí se vším. Stojí vás to extrémně málo a odměna může být tak sladká!

Po dni plném maličkostí a pozornosti jsem večer nadržená a ještě víc zamilovaná. Když jako chlap budete vědět, kdy co na ženu použít, dopracujete se ke stejně uspokojivému výsledku jako já při uklízení. Pravda, možná to není úplně šťastné přirovnání, ale mluvím a píšu o tom, čemu rozumím a s čím mám zkušenost. Navíc to v situaci, kterou zmiňuji na začátku, doopravdy skvěle zafungovalo. Tak to vyzkoušejte a dejte vědět.

Žádné komentáře:

Okomentovat