úterý 16. února 2016

Zvrhlá autoerotika a chlípná uklízečka za volantem Porsche

Uklízím v pokoji jednoho malého klučiny rozházené angličáky a říkám si, že tak za dalších deset let bude toužit po autě skutečném, aby mohl oblbovat holky. Pro velké množství mužů jsou auta koníčkem a smyslem života, což dokážu pochopit, třebaže mi hlava nebere, proč si někdo místo bytu koupí Mercedes. Asi to bude dáno tím, že já sama si na rychlé a luxusní káry rozhodně nepotrpím. Moje jediné auto, které jsem v životě vlastnila, byl starý Renault Twingo. A ne, ani přes jeho roztomilost nedostalo žádné jméno.

V životě jsem narazila hned na několik mužů, které na tom, jakému autu leští volant, nejen stavěli kompletní balící strategii, ale také celou jejich osobnost. Když mají vzrušující a obdivuhodné auto, jsou podle jejich logiky také vzrušující a obdivuhodní. Mezi ostatními samečky, kteří řídí běžná auta, musí zákonitě vyčnívat. To pak podle nich stačí před zrakem nějaké pipinky zaparkovat a je ruka v rukávě. Kdyby to náhodou neviděla, stačí položit klíčky na stůl v kavárně, případně se velmi nenápadně vnutit jako taxikář.

Takové vychloubání a honění ega ale ještě není vůbec nic. Zažila jsem bydlení, kde auto trávilo čas společně s rodinou. Jednalo se o byt, který vznikl částečně v rámci velké garáže vícegeneračního domu. Manžel dorazil domů, vjel manželce čumákem auta skoro až do kuchyně a začal se věnovat - opět autu, aby bylo na další den hezky čisté a dokonalé. Krátký rozhovor s manželkou rychle odhalil, že takovou vášeň pro auto rozhodně nesdílí, naopak byla ze vztahu jejího manžela k nějakému kusu plechu dost nakrklá. A mně se tam dost blbě uklízelo.

Když chlap zjistí, že mě auta nezajímají, snaží se mě vždy přesvědčit o tom, že jen nevím, v čem jsou ta drahá lepší. Musela jsem si takhle sednout za volant Porsche a chvilku dělat, jak si vše obdivně prohlížím. Pak mi začal vysvětlovat něco o tom, proč je startování tam kde je a já si uvědomila, jak je děsně smutné, když někdo dělá z auta to nejzajímavější, co může sám nabídnout.

Netvrdím, že některé mladší holky a zlatokopky se na auto nenechají sbalit. Stejně tak netvrdím, že se mi sedí lépe ve staré Škodovce než v novém BMW. Mám ráda bezpečnost, dokážu tedy ocenit nové auto s různými vychytávkami. Jen tvrdím, že muži stavějící čtyřkolové zázraky na první místo si při seznamování zbytečně podkopávají nohy. Kdybych chtěla být hodně striktní, tak snad i napíšu, že opravdový muž dospěje teprve až tehdy, když ho jeho auto přestane zajímat... a kdy dovolí ostatním, aby mu v něm jedli.

2 komentáře:

  1. Mí partneři byli neřidiči, ale vždy jem snila o milenci,který mne luxusním autem odveze daleko,daleko ode všech starostí všedního života. Sny se mi vyplatily,mám nyní milence s autem šrot, vím jak to je pohodlné,když mě někdy odveze tam co potřebuju,ale taky vím jaký je poetický sex v děsných podmínkách v děsném autě,nebo případně na smetišti,protože takovým autem se ani na poetičtější přírodní lokality dostat nelze. ANO,AUTO JE SEXUÁLNÍ STIMUL !!!

    OdpovědětVymazat