pondělí 10. srpna 2015

Masturbace v práci? Chlípná uklízečka a partička programátorů v akci!

Jednou za dva týdny jezdím uklízet do rodinného domku v Modřanech, ze kterého majitel udělal kanceláře. Respektive v horním patře bydlí s rodinou a v tom dolním zaměstnává pětici mladičkých programátorů, kteří tak mají k dispozici zahradu, kuchyni, obývák a další vymoženosti běžného bydlení. Osobně mi to přijde mnohem lepší než klasický open space někde v administrativní budově. 

I přes fajn prostředí však na pracovišti většinou panuje docela napjatá atmosféra. Kluci pořád něco tlučou do klávesnice, každý má vedle sebe deset plechovek od energy drinků a šéf dost často řve jako Tatra uvízlá v bahně. Jednou jsem ho viděla skoro překousnout takový ten tlustý fix, kterým čmáral nějaké diagramy na bílou tabuli. Pochopila jsem, že asi dělají nějaký ten startup, jak se teď tomu říká, ale jinak jim většinou rozumím jen každé páté slovo. Tyhle počítačová kouzla jdou mimo mě.

Minule si mě pan šéf před úklidem odchytl. Snažil se mi prapodivně naznačit, že bych měla pokaždé pořádně drhnout i kachličky za záchodem. A taky něco na ten způsob, že kluci jsou děsný prasata. Koukla jsem na záchod a hned mi bylo jasný, o co tam jde. Při uklízení záchodů jsem si zvykla na vše možné (nedávno jsem třeba za mísou našla Tatranku), ale je pravda, že zaschlé sperma na kachličkách byla pro mě docela novinka.

Jak tak ty cákance drhnu v mých epesních žlutých rukavičkách, přemýšlím nad tím, jaké by to asi bylo dělat si to během pracovní doby. Už jen představa toho, že mi šéf nevědomky platí za honění, je děsně vzrušující. Každopádně docela chápu potřebu to ze sebe během dne vymáčknout. Někdy jsem sama tak nadržená, že se nemohu soustředit na nic jiného. Pak si doma během chvilky volna potrápím lasturku a dál funguju. Kdybych byla programátor sedící u počítače (tedy u instantního zdroje péčka) a musela se soustředit na nějaké ty kódy, asi bych si to taky šla na hajzlík udělat. Ehm, navíc po návštěvě chlípné uklízečky, která se celá zpocená všelijak plazí po místnosti a špulí u toho zadek, že ano...

Škoda, že neexistuje nějaký průzkum na téma, o kolik zvýší ustříknutí efektivitu v práci. Třeba by zaměstnavatelé následně zavedli povinné ejakulační přestávky. Ostatně pokud jste viděli film Vlk z Wall Street, tak víte, že masturbace je pro úspěch v práci klíčová :-). Jo a taky drogy.

Abych to však nějak uzavřela. Kluci programátoři nejsou prasata a kdyby pan šéf během dne také občas upustil páru, možná by nemusel tolik křičet. Tím však nechci říct, že si drhnutí zaschlé jesenky ze zdi nějak dvakrát užívám. Lepší muška by nebyla od věci, avšak chápu, že to pro muže není úplně jednoduchá disciplína. A co vy, děláte si to někdy v práci?

Žádné komentáře:

Okomentovat