sobota 12. září 2015

Ceník

Jestli někdy přestanu dělat uklízečku, otvírám si manželskou poradnu. Poslední dobou se mi čím dál častěji stává, že kromě klasického bordelu uklízím i bordel vztahový. Asi působím důvěryhodně a dost vzdělaně, což mi samo o sobě přijde bláznivé, ale lidé se mi ve velkém svěřují, chtějí rady a celkově mě nechávají nakouknout do jejich vztahů. Zcela typicky v momentě, kdy v těch vztazích něco skřípe.

Ženy to často dělají kvůli tomu, že nemají dobrou kamarádku. Případně mají skvělou kamarádku, která si na skvělou pouze hraje. Muži si někdy zase myslí, že jich budu litovat a třeba díky tomu něco bude. Většinou pomlouvají jejich ex a holky, které jim ani neuklidí, a proto musím jejich domovy navštěvovat já.

S asi vůbec nejvtipnější zpovědí se na mě nedávno obrátil jeden pán. Chodím k němu domů uklízet už nějaký pátek (doslova), protože on ani jeho manželka nemají čas. Nejdříve se mě tedy zeptal, jestli by nešlo nějak nenápadně domluvit, abych odmítla uklízet vše. Jako že bych paní sdělila, že třeba zásadně nedrhnu toaletu. Divila jsem se a říkala jsem mu, že to si přeci musí poručit ona. Pokud si objedná úklid všeho, tak vše uklidím. Netvářil se moc nadšeně a začal s vysvětlováním.

Ještě než jsem u nich začala uklízet, musel se o čistotu domova starat on. Čas moc neměl a s manželkou se hádal, protože když už měl volno, nechtěl ho zabít s vysavačem v ruce. Manželka ale pracuje jako managerka a očividně umí dost dobře motivovat, což pochopíte při pohledu na její ceník, pokud to tak lze nazvat.

Ukázání prsou – mytí nádobí
Vyhonění rukou – praní prádla
Orál – luxování a utírání prachu
Sex – mytí oken
Anál – výměna záclon a vydrhnutí koupelny

Když teď vše z toho dělám já, pán přišel ve velké míře o odměny. Když mi to tak decentně vysvětloval a hledal správná slova, aby nevypadal jako zvrhlík, musela jsem se vnitřně děsně smát. Přiznal, že sice manželka má taky potřeby, ale on teď už nemůže říct: „No tááááák, vždyť jsem všude umyl okna.“ Byl to údajně skvělý argument a důkaz toho, že obchod něco za něco funguje i v manželství. A já? Asi se s ním zkusím nějak domluvit, je mi ho líto!

Žádné komentáře:

Okomentovat