úterý 8. září 2015

Kam bych si jako chlap schovala to, o čem manželka nesmí vědět?

Jako multifunkční uklízečka a rovnačka věcí jsem zjistila, že většina lidí nemá kostlivce ve skříni. Mnohem častěji v ní mají oblečení, všelijaké krabice a další krámy. Také jsem ale zjistila, že hodně mužů bojuje s tím, kam si schovat před manželkou poklad. Pro někoho je to nahá fotka jeho první holky, pro jiného čokoláda s oříšky a pro dalšího klíč od bytu, který si tajně pronajímá, aby měl kde spát s milenkou.

Záměrně píšu o schovávání pouze mužských pokladů. Určitě to není kvůli tomu, že my ženy bychom nějaké ty tajné předměty neměly, ale spíš vím, že většina mužů ani netuší, kde se doma ukrývá hrnec na těstoviny nebo nůžky na nehty. Nic ve zlém, prostě to vědět nepotřebujete, když máte nás. My si můžeme dát fotku milence na noční stolek a ničeho si nevšimnete. Opět nic ve zlém.

V bytech lidí jsem zaznamenala, že hodně mužů má nějaký pracovní stůl (případně rovnou pracovní koutek). Když přijdu na úklid a muž není doma, žena využije příležitosti a pracovní místo hezky prohlédne. Nejdříve jsem tohle chování nechápala a myslela si, že dělám něco špatně. Pak mi však docvaklo, že když se muž bude ptát, proč je tahle věc takhle a tamta vlevo místo vpravo, může to paní domu svést na mě. To ve zkratce znamená, že pracovna a pracovní stůl rozhodně nepatří mezi vhodné schovky. To stejné platí o uzamykatelných šuplících, protože ty na nás ženy působí jak povánoční slevy. Přitahují nás jak magnet.

Když jsem přemýšlela nad tím, kam bych si jako chlap schovala něco tajného, nejdřívě mě napadl sklep, případně půda. Jenže tam člověk nikdy neví, kdy se žena rozhodne vyštrachat staré hadry, případně naopak uskladnit nějaký nový bordel. Zkrátka to není úplně neprůstřelné.

Pak mi to ale došlo! Nejedná se tak ani o jedno konkrétní místo, jako o kombinaci místa a předmětu. Zcela ideální je těžká krabice s nářadím (kladiva, klíče apod.) umístěná někde v horní poličce. Oko tam nedohlédne a křehká žena bude mít strach z toho, že jí při sundavání krabice spadne na hlavu. Většinu žen vlastně ani nenapadne vzít během dne do ruky kladivo a začít doma něco mlátit. Alespoň žádnou takovou neznám. Já samotná jsem i přes profesionální uklízecí skills na tom s kutilstvím asi tak jako Tim Allen a nepamatuji si na to, že by se mi nějaká z kamarádek chlubila tím, jak rovně si přivrtala poličku.

Taková krabice je tedy místem, kam my ženy jen tak nezavítáme. Ideální místo pro uschování usvědčujících materiálů už znáte. Teď už zbývá jen doufat, že v rodině budete jediný, kdo si ho přečetl.

3 komentáře:

  1. Já ti nevím, ale schovávat si klíč od bytu pro milenku do krabice s nářadím v horní polici může být fajn v situaci, kdy nemá ten klíč být nalezen, ale ne v situaci, kdy si ho chce člověk nenápadně vzít a vyrazit, ne ;-) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom něco bude, ideální a nejvíc tajná schovka na klíče byla vždy pod rohožkou :-).

      Vymazat
  2. Rohožku ne, pod ní se občas uklízí. Ideální skrýš pro klíč je na svazku dvaceti jiných klíčů, podobně fotku nejsnáze ukryjeme v krabici plné jiných nezajímavých fotek.
    Akorát s tou oříškovou čokoládou nevím. Tu by se mi doma ukrýt nepodařilo.

    OdpovědětVymazat