pondělí 14. září 2015

Filozofické okénko: Jak se připravit o skvělý sex

Asi bych normálně něco takového nepsala. Je pravda, že víc než hluboké myšlenky je u mě pravděpodobnější hluboké… ehm, však víte co, ale měla jsem chvilku. Pokud čekáte srandu, nebo nějakou revoluci v chápání společenské dynamiky, zklamu vás. Je to zkrátka jen moje chuť vyjádřit se, takový freestyle.

Nedávno mě velmi urazil příspěvek jednoho muže. Kromě jiného v něm zaznělo, že na uklízečku píšu až podezřele bez chyb. Rychle jsem zareagovala a pak reakci smazala, protože jsem si uvědomila, že člověk s takovým názorem si nezaslouží pozornost. I tak mi však vrtalo v hlavě, co tím vlastně chtěl říct.

Přišla jsem jen na to, že uklízečka asi má být automaticky negramotná. Kdyby přeci uměla psát bez chyb, tak má lepší práci. BLBOST! Stejně tak je hloupost, že uklízečka musí mít minimální mzdu a nemůže si dovolit něco dražšího a kvalitního. Zkrátka předsudky a řeči někoho, komu chybí alespoň trošku reálné vnímání světa kolem.

Tenhle text ale nemá být o předsudcích, ale o tom, jak předsudky hromadě mužů berou šanci na super sex. Kamarádovi se moc líbila prodavačka v Tescu. Byla údajně moc sympatická a vždy usměvavá. Na otázku, proč s ní tedy již dávno nebyl někde na večeři, mi odpověděl, že je to přece prodavačka, určitě odněkud z Ukrajiny podle přízvuku. Co když bude úplně blbá… a v ten moment jsem mu řekla, že blbec je on. Z Dolních Debilčan.

Jsem totiž přesvědčená o tom, že mnohdy v životě to, co děláme, jak vypadáme a jak působíme na okolí, je vlastně tak trošku předurčeno. Některé ženy se mohou za kasou v obchodě utrápit za 10 tisíc, další holku objeví před kasou a do tří let bere miliony a fotí pro Vogue. Stejně tak znám slečnu, která chodí s trenérem do fitka a pere se už půl roku s každým kilem. Já zase nepřiberu, i kdybych denně vypila friťák.

Pak přijde nějaký blbec a začne říkat, že s touhle by nespal, protože je blbá. Kdyby nebyla, nemusí přeci hákovat za kasou. A tahle holka s faldama by měla přestat žrát, o takovou bych si neopřel ani kolo… ty ženy jsou pro něj nuly, které prohrály boj o úspěch a prestiž.

Nechápu to jako nespravedlnost, podle mě takový život prostě je. Sice mi můžete na tohle napsat hromady argumentů a příkladů, kdy to bude vypadat jinak. Zmíníte cílevědomost, odhodlanost a vše ostatní, o čem se člověk dočte v motivačních knihách. Že vše lze změnit a neúspěch je jen selhání jedince. A budete mít částečně pravdu, akorát přehlédnete jednu věc. Prostě to není lehká a lidi nejsou roboti, třebaže to tak při pohledu na úspěšné celebrity a sportovce působí.

Já ale zjistila jednu kouzelnou věc. Když se najde muž, který si ženu nevybírá podle toho, jestli mu před kamarády z kanceláře udělá ostudu, ale podle toho, jestli je mu sympatická a rozumí si s ní, tak ta žena absolutně rozkvete. Znám to sama na sobě. A s takovou ženou zažijete skvělý sex!

To, jak se o něj připravit, je ukryto v koukání na lidi kolem. Když budete pohrdat ženami, které dělají tzv. podřadné práce, můžete se připravit o super kámošky, super sex a třeba i super lásku. To je asi to hlavní, co jsem tím chtěla říct.

Nic přelomového, co? Ale pro mě to je důležité, protože nemám ráda, když se někdo nad někoho povyšuje. Tak kluci, nebojte se oslovit baculku, přemluvte uklízečku a holka ze sámošky sice chodí nenalíčená, ale vy jí můžete dát důvod připravit se na rande tak, že vám spadne brada…

Žádné komentáře:

Okomentovat