úterý 13. října 2015

Co jsem se naučila od nebezpečně zkušené klientky?

Je to prostě šílená šelma. Taková ta žena, která má sice už kolem padesátky, ale když projde kolem mladého kluka, tak mu exploduje poklopec. Óda na ženské křivky, skvělý smysl pro humor, sebevědomí, charizma na rozdávání a šťastný manžel, který rozhodně v životě netrpí nedostatkem vzrušení. Baví mě uklízet a u toho poslouchat její příběhy a její pikantní rady.

Asi tak nějak vytušila, že povídání o sexu (a nejen povídání) je můj koníček. Když jsem uklízela do botníku z ložnice nádherné červené lodičky, poradila mi, že pokud chci muže po čase ve vztahu opět nastartovat, mám si pořídit podobné. Pak už jen stačí v nich nakráčet do ložnice. Pouze v nich. To není špatný tip, co? Tak nějak mě ta představa vzrušila vzhledem k tomu, že jsem ty lodičky z té ložnice zrovna odnášela.

Je to pouze jedna z mnoha bleskových rad a další várka mě čeká s každým dalším úklidem. Paní by s přehledem strčila do kapsy všechny ženské časopisy plné rad pro zpestření vztahu. V porovnání s tím, jak se ona staví k různým překvapením ve vztahu, jsou články z časáků doopravdy snůšky blábolů.

Tato nebezpečně zkušená klientka mě naučila hlavně to, že sex není žádná věda. Já jsem z toho sice raketové inženýrství nikdy nedělala, ale člověk se nechá velmi snadno zmanipulovat. Tady kouká na Padesát odstínů šedi, támhle si přečte výsledky výzkumu na téma nejvíce vzrušující barvy spodního prádla a jinde se zase od renomované sexuální koučky v televizním pořadu dozví, že vztah se po roce neobejde bez hromady erotických hraček. A ona, šílená šelma?

Ona si vystačí s červenými lodičkami a energií, se kterou toho jejího manžílka dělá pravidelně šťastným. Bez všech těch kouzel a pouček kolem. To je to hlavní, co mě naučila. Respektive je to konečně pro mě důkaz toho, že skvělý sex si člověk může užívat klidně i v padesáti. Po úklidu u ní doma vždy odcházím nabitá, vysmátá a absolutně nadržená, protože povídání s ní funguje lépe než kdejaké afrodiziakum…

Žádné komentáře:

Okomentovat