neděle 4. října 2015

Opravdu skvělý sex je jako blesk

Asi už jste si zvykli na to, že čas od času ráda filozofuji. Většinou mi k tomu dají stimul události uplynulého týdne, všelijaké konverzace s klienty a v neposlední řadě i vlastní zážitky, třebaže zcela upřímně je to u mě v poslední době sice chlípné, ale dost vzácné, jestli mi rozumíte :-).

Nedávno mi začal jeden klient vyprávět o jeho manželství. Je to absolutně klasická scéna a popravdě ani nevím, proč se mi lidé tak rádi svěřují. Jako Radim Uzel nevypadám a pět manželství za sebou také nemám. Ale umím naslouchat, to zase jo. Ono je totiž mnohem zajímavější poslouchat během drhnutí podlahy klienty než mít zapnuté rádio.

Klasická scéna byla obohacena o klasické stížnosti v podobě nedostatku sexu, nepochopení ze strany manželky a celkově nedostatku komunikace mezi partnery. Třešničkou na dortu byl pak přehled bizarních výmluv, se kterými manželka přichází vždy, když pan domácí zatouží po trošku toho bunga bunga. Nejvíce mě rozesmálo odmítnutí kvůli čerstvě ustlané posteli. V první řadě není problém snad během minuty ustlat znovu a v druhé existuje celá řada dalších míst, kde je možné mít sex.

A právě tahle výmluva mi připomněla, že já tohle doopravdy nikdy nechci zažít. Vlastně ani nechci, aby se mě chlap ptal na to, jestli si to rozdáme. Sám musí vycítit, že je ta správná chvíle. Mrskne se mnou do čerstvě ustlané postele a společně zařídíme, aby o chvilku později vypadala jak pohlcená tornádem. Opravdu skvělý sex je totiž jako blesk. Jako blesk z čistého nebe. Objeví se zčistajasna a nenechá člověka přemýšlet nad tím, jestli má oholené nohy, jestli má čisté spodní prádlo a jestli ho neuslyší sousedi. Nechci sex, před kterým se stihnu dokonale učesat, nalíčit a přijdu do ložnice krokem supermodelky z přehlídce nejnovější kolekce Yves Saint Laurent.

Taky jsem si uvědomila, že čím delší vztah jsem měla (v tomhle ohledu nejsem úplně rekordmanka), tím se blýskalo méně. Od spontánního sexu se přechází k sexu před spaním a od sexu před spaním se přechází k takovému tomu středa – je ho tam třeba. Smutné.

Možná se nabízí napsat, že se pak ani nelze divit tomu, jak moc muži ve vztazích podvádí. To by bylo ale moc lehké a pokud nejde o znásilnění, tak o tom, jestli bude sex, nakonec stejnak vždy rozhoduje jen a jen žena. A sama moc dobře vím, že někdy jsem si za nedostatek zábavy ve vztahu mohla sama.

Do budoucna jdu s předsevzetím, aby byl každý vztah jedna velká bouřka plná blesků a já si řekla, že je to láska jako hrom!

Žádné komentáře:

Okomentovat