pondělí 21. prosince 2015

Nevíte, co koupit ženě za dárek? Chlípná je tady s nudnou radou, díky které skončíte v posteli

Když jsem se v minulosti ptala partnerů, co si přejí pod stromeček, většinou mi odpověděli, že vlastně neví. To nakupování dárků dost komplikovalo, ale pořád to podle mě nebylo nic ve srovnání s tím, jakými muky si během svátků prochází muži. Vidím muže zběsile běhat po obchodních centrech, zpocené a bezradné. Ráda bych všem doporučila zachovat chladnou hlavu a zbytečně se nenervovat, ale chápu, že to není tak snadné. Zcela vážně jsem minulý týden viděla postaršího pána omdlít v prodejně z parfémy. Vůbec se nedivím – kombinace vydýchaného vzduchu, asi tak stovky těžkých vůní, hromady lidí a zapnuté péřovky dokáže jednoho pěkně vyčerpat.

Po tomhle zážitku jsem šla jen tak na kukačku do krámu s dámskou módou a z hromady fashion blogerek na mě vykoukl nešťastník, který se prohraboval ve stojanu s bižuterií. Bylo na něm vidět, že se doopravdy hodně snaží rozpomenout na to, jaký ten náramek se jeho milovaného vlastně líbil. V tu chvíli mě napadlo, o kolik šťastnější (a bohatší) by všichni byli, kdyby si jako dárky dávali různé službičky.

Obdarovaný člověk by dostal obálku s pár poukázkami, na kterých by například bylo napsáno:

  • Erotická masáž
  • Úklid bytu
  • 100 vášnivých polibků na celé tělo
  • Umytí nádobí
  • Společná sprcha
  • Uvaření romantické večeře
  • Hodinka orální slasti
  • Vyvenčení pejska

Není to můj vynález, není to nic mega originálního. Viděla jsem to pravděpodobně v nějakém seriálu, ale nikdy jsem se nesetkala s tím, že by doopravdy lidé dělali. Přitom je to tak jednoduché, prakticky vám k tomu stačí papír a tužka. Jo a vlastně také chuť něco takového doopravdy udělat, což může být problém. Možná si říkáte, že je divné rozdávat si ve vztahu nějaké poukázky, ale mně to přijde romantické. Navíc úklid bytu může zařídit někdo jako já a vy si můžete s milovanou osobou zatím společně skočit na večeři, vráti se do precizně uklizeného bydlení a skončit v posteli při erotické masáži!

Pokud vás poukázky úplně nezaujaly, rozhodně bych pánům doporučila, aby se alespoň na Štědrý den zkusili zapojit do příprav a věnovali nám pozornost. Buďte u toho ohleduplní, něžní… My ženy si možná nebudeme po letech pamatovat, že jsme pod smrčkem našly nový epilátor, ale určitě se nám do paměti zapíše, že jsme s vámi prožily krásné svátky plné lásky. A za to se umíme moc hezky odměnit, jestli mi rozumíte.

A jaká taková poukázka by udělala největší radost vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat