neděle 13. prosince 2015

Udělejte si se mnou předvánoční úklid v sexuálním životě

Uklízení je moje parketa, a proto je docela paradoxní, jak jsem v některých oblastech života měla docela bordel. Rozhodně si teď nehodlám vylévat srdíčko z toho, jak jsem děsně ztracená a zmatená, nepíšu tady deník Bridget Jonesové. Spíš mi jde o to, že jsem zjistila, jak je opravdu zdravé udělat POŘÁDNOU čistku v sexuálním životě. Hned vysvětlím proč a doufám, že vás tím také trošku namotivuju.

Jedna postarší klientka (čiperná důchodkyně jinými slovy), u které občas uklízím, mi nedávno povídá: „Tak si představ, že jsem musela toho pána z Modřan a taky toho z Berouna informovat, že se mnou už žádné mecheche nebude. Ten bohatý Němec, jak jsem ti o něm povídala, se totiž stěhuje do Prahy a já už jsem moc stará na to, abych to všechno stíhala dohromady.“ Čtete správně, paní, která si pamatuje státní návštěvu Brežněva v Praze, měla vztahy zamotanější než sluchátka vytažená z kapsy tepláků.

Obdivovala jsem, jak se z toho dokázala nezbláznit a schválně jsem se podívala do telefonu na zprávy za poslední měsíc. Jejich obsah je nepublikovatelný. Tak nějak by se ale dalo říct, že jsem si s sebou táhla několik neuzavřených vztahů, nevyřešených hádek, uražených nápadníků a slabůstek, ke kterým jsem jako správná koketa chodila „uklízet“ bez spodního prádla. U chlapa by se to dalo chápat, ale já jsem se rozhodla udělat předvánoční úklid v sexuálním životě! Zametla jsem pod koberec všechny otravy, kterým jsem nadiktovala z lítosti moje telefonní číslo. Ex jsem hodila na černou listinu. Vykašlala jsem se na dávno expirovaná přátelství založená na tom, že si nechám čučet do výstřihu.

Výsledek? Když jsem to vyprávěla kamarádce, nechala se inspirovat a taky si pročistila hlavu. Pár dní na to se mi pochlubila, jak si teď užívá seznamování. Já bych si ho možná užívala také, ale jsem momentálně v jednom kole – Vánoce jsou Vánoce. Alespoň nashromáždím nějakou tu sexuální energii a následně si užiju pořádný výbuch, u kterého, pokud budete dál číst můj blog, určitě nebudete chybět. No…. dost možná to bude fakt brzy, vždyť znáte moje chlípné chvilky a oblíbené kratochvíle protkané erotikou hustší než domácí vaječňák. Teď se ptám vás. Nemáte náhodou v hlavě taky nějakého toho sexuálního bubáka? Zkrátka něco, co byste nejraději úplně cíleně vymazali z paměti, protože vám to brání se odvázat? Protože vás to tak nějak žere? Tak se vrhněte do úklidu a vrhněte se po nových zážitcích a po fajnovém sexu s někým svěžím, ať ten konec roku 2015 stojí za to!

2 komentáře:

  1. Moc rad ctu tvuj blog. Jsi velmi zajimava a inspirativni. Diky

    OdpovědětVymazat
  2. Mockrát děkuji Honzíku, taková pochvala se moc hezky čte :-).

    OdpovědětVymazat