neděle 27. prosince 2015

Vzrušení na bodu mrazu

Letošní zima se zatím moc neukázala a já skoro zapomněla na to, jak moc si mráz a nízké teploty užívám. Teda zimu jako období ráda nemám (miluji třeba saunu) a nestavím si sněhuláky a nechodím bobovat na kopec. Zima má na mě úplně jiný vliv. Takový, že jsem se ho dokonce snažila vygooglit. Marně, avšak pochybuji, že jsem jediná žena, která to tak má. Vzrušuje mě! Prakticky by se dalo říct, že k největšímu vzrušení u mě dochází na bodu mrazu. Nemám na mysli nějaké přejíždění kostkou ledu po bradavkách, ale pořádnou husí kůži a rozmrzání tak chlípné, že už jen při psaní těchto řádků se se mnou dějí dost zajímavé věci.

Vzpomínám si na to, jak jsem před pár lety společně s bývalým přítelem vyklízela věci na chatě před silvestrovskou oslavou. Bylo tak 30 cm sněhu, s každým došlápnutím se ozývalo hlasité křupnutí a mráz štípal do tváří. Přerovnávání, třídění, vyhazování a odnášení harampádí do kůlny a auta trvalo několik dlouhých hodin, cítila jsem se vyčerpaná, promrzlá na kost a toužila po teplé sprše. I tak jsem však vše chtěla dodělat. To víte, smysl pro pořádek se v uklízečce jen tak nezapře. Vyklízení se protáhlo až do pozdních hodin, kdy tmu uprostřed ničeho narušovalo pouze žluté světlo žárovky. Přítel si ne zrovna brzy všiml, že mi je zima, a proto postavil na černý čaj a rozhodl se zatopit neplánovaně v krbu. Alespoň na tu chvilku, než si vypijeme čaj a pojedeme zpět do města.

Posadila jsem se na židli přímo před oheň. Malé plamínky neměly šanci mě zahřát, ale o to větším šokem bylo, když mě začal přítel vysvlékat z kabátu. Zbláznil se, co to dělá? Vždyť zmrznu! Možná jsem nebyla schopná přemýšlet, možná jsem byla až moc zvědavá, ale vím, že během chvilky jsem ležela zcela nahá na hromadě oblečení. Třásla jsem se a užívala si žhavé polibky na různé části těla. Byly opravdu žhavé, cítila jsem, jak pod každým z nich roztávám. Jakmile mě začal líbat v klíně, zbožňovala jsem si každičký pohyb jako jazyka. Po chvilce dráždění mé tělo hořelo. Zima byla pryč, chvění však zůstalo.

Tohle není vytržená stránka z červené knihovny, ale jeden ze zážitků, na které nikdy nezapomenu. Vím, co se mnou hrátky s teplotními rozdíly umí dělat. Tělo i pokožka reaguje na laskání zcela jinak, intenzivněji… a pokud mi nevěříte, zkuste to. Nemusíte zrovna vyklízet chatu a hledat krb. Co takhle sex u otevřeného okna? Nebo rovnou venku? Nebo skok ze zimy do zmíněné sauny? Pravda, zima má na muže trošku jiný vliv, ale rozmrzání v ústech partnerky také nezní špatně, no ne? Jen mi pak nepište, že ležíte v posteli s teplotou, za to já nemůžu :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat