středa 6. ledna 2016

Chlípná uklízečka vás zve na sex v japonské zahradě

Kamarádka mi posílala mailem výsledky nějakého průzkumu, který se věnoval tomu, kde chtějí mít muži nejčastěji sex. Ze zkušenosti bych odpověděla, že je jim to absolutně jedno, hlavně že nějaký ten sex vůbec je. Vlastně je jim ohledně sexu jedno dost věcí, ale to by bylo na trošku delší debatu. Nevíc bych nerada křivdila těm slušně vychovaným.

Průzkum odhalil pro mě docela zajímavou věc. Čekala jsem, že první místo obsadí klasicky ložnice, další například kuchyně, nebo nějaký park. K mému překvapení se na prvním místě zahnízdila toaleta. Bílý trůn, čítárna bulvárních časopisů a místnost, kam i Justin Bieber chodí bez bodyguarda.

Koupelnu bych ještě brala, ale WC? Dobře, přiznávám, že v péčku to je dost častá lokace, ale to, co člověk vidí ve filmech pro dospělé, není v drtivé většině případů přenesitelné do reálného života.

Věřte mi, na pár hajzlíků (myšleno toalet) jsem v životě již narazila a rozhodně to nejsou místa, kam byste se s chutí chodili oddávat milostným hrátkám. Už vůbec nemluvím o veřejných toaletách. Když si musím někde venku odskočit, levituji nad prkýnkem a uklidňuji se tím, že bakterie přeci neumí skákat. Nedovedu si představit, že si během sexu dřepnu holou zadnicí někde v obchodním centru na mísu. Určitě by mě to vzrušilo, ale rozhodně ne tím správným způsobem.

Výsledek průzkumu mě však donutil zamyslet se nad tím, zda-li záchodkům jakožto vysněným místečkům nadržených mužů věnuji dostatečnou péči. Pokud už se na nich má něco odehrát, chce to přeci jen nadstandardní péči. Co třeba květiny, nová WC předložka s tygřím vzorem, nebo alespoň čerstvé vonítko s aroma japonské zahrady? Jasně, to bude ono!

Vždyť i muži si zaslouží, aby splnění jejich sexuální fantazie doprovázela uvolněná atmosféra, hezká vůně a maximální čistota. Nebo je naopak nehygienické prostředí a nějaký ten smrádek to, co muže na toaletním sexu tak vzrušuje?

Žádné komentáře:

Okomentovat