středa 27. ledna 2016

Čeká mě chlípná kariéra BDSM dominy

Jako uklízečka musím myslet na zadní vrátka, přeci jen se může stát, že jednoho dne si lidí začnou poctivě uklízet a já budu úplně zbytečná. Nebo mi už tak budou vrzat kolena, že nezvládnu ani pořádně vyleštit okna. Když jsem tak přemýšlela nad důchodem, zcela vážně mě napadlo, že bych mohla dělat BDSM dominu.

Když se řekne BDSM, většina lidí si představí nějaké to svazování, bičování, olizování lodiček a latex. Měla jsem to podobně, pak jsem ale měla možnost popovídat si s jednou zkušenou dominou a uvědomila jsem si, že BDSM svět je mnohem bizarnější a s tím, co člověk vidí v péčku, nemá moc společného. V mnoha případech jde dle zkušeností dominy mnohem víc než o sadismus a masochismus o dominanci a submisivitu. Hrají se různé hry (jednou z nich je hra na poslušnou uklízečku) a vztahy mezi dominou a subíky jsou často pevnější než ocel.

Pro mě bylo velkým překvapením, že domina nemá s klienty sex. Nešlo mi do hlavy, proč tam ten chlap chodí, když pak nemůže ani upustit páru. Orgasmus ale doopravdy není tím hlavním, například někteří méně vybavení klienti dominy si chodí pouze pro posměch a ponížení. Prostě stojí nahatí uprostřed místnosti a domina se vysmívá jejich malému jarabáčkovi. Pokud chcete doma zkusit BDSM, tak tuhle praktiku začátečnicím moc nedoporučuji, určitě tedy ne bez předchozí domluvy.

Dalším překvapením byl zástup hodně bláznivých hraček a pomůcek. V základní výbavě nechybí prachovka, se kterou bych se hodně rychle spřátelila, tedy určitě rychleji než s koženým postrojem na hlavu s přidělaným obřím dildem.

Po hodině povídání s dominou mi došlo, že je mnohem víc než nějakou sexuální pracovnicí spíš psychoterapeutkou s hodně netradičními metodami. Pomáhá se lidem vypovídat, zbavit se stresu a na chvilku utéct ze světa, kde na nich stojí důležitá rozhodnutí a velká zodpovědnost. Užívá si konverzaci s klienty stejně jako já, snaží se jim plnit jejich fantazie stejně jako já a miluje erotické dusno stejně jako já. A co je úplně nejlepší? Má otroky, kteří poslouchají její rozkazy. Někdy se může jednat o sexuální úkoly, jindy však může otrokovi nakázat něco relativně obyčejného od nákupu potravin po vyvenčení psa.

Takže si to shrneme! Domina má prachovku, s klienty si pokecá a když chce, může mít několik otroků, kteří se postarají o úklid. A ještě za to má peníze. Sakra, tak to je život a vyhlídky, které si jako chlípná uklízečka nechám líbit. O mojí budoucnosti je rozhodnuto, možná vlastně nemusím ani čekat na důchod a vrzání kolen, kariéru dominy můžu odstartovat hned teď. Hlásí se někdo jako první oběť?

2 komentáře:

  1. Podle tvého blogu by to mohlo být docela fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych to klidně vzal, můžeme začít v klidu nějak postupně:)
    Stejně se potřebuji naučit pořádně uklízet:)

    Webovky jsou moje, je na nich i kontakt:) www.vyprasky.wordpress.com

    OdpovědětVymazat