středa 13. ledna 2016

Touží chlípná uklízečka po pořádkumilovném milenci?

Včera jsem se ve tři ráno hrabala na externím disku, procházela staré fotky a kromě zjištění, že jsem byla chlípná už na střední, jsem také objevila hromadu prakticky zapomenutých seriálů. Jedním z nich byl také Black Books, u kterého jsem se vždy dokonale bavila. Pokud neznáte, doporučuji. Náhodně jsem si vybrala jeden díl, kde byla zmínka o tom, že hrubiání typu Bernard Black (hlavní postava seriálu) jsou pro ženy sexy. Donutilo mě to zamyslet se.

V životě jsem sice už byla namotaná na nejednoho drsňáka s vytetovaným drakem na bicepsu, ze kterého se později vyklubal prvotřídní blbeček, ale nikdy jsem nebyla přesvědčená o tom, že by ženy tajně toužily po někom, kdo jim bude ubližovat. Spíše dle mého skromného názoru chtějí někoho, kdo je dokáže ochránit a je úplně jedno, jestli to bude Prince, Malý princ, Prince of Persia, princ William, nebo Jan Čenský. Zkrátka dlouhodobě vedle sebe chtějí někoho, kdo bude dle jejich představ a… ale počkat, když jsem chodila s hodným a pořádkumilovným partnerem, vždy mě to začalo časem štvát. Což je dost paradoxní, protože pořádkumilovnost je jedna z mých nejlepších vlastností.

Ještě teď si pamatuji na to, jak si před sexem začal rovnat oblečení hezky vedle postele, jak ihned po romantické večeři začal umývat nádobí a jak ráno po večírku neváhal vytáhnout vysavač. Taky si pamatuji, jak mě to nepředstavitelně vytáčelo. Stejně jako jeden kluk, který doma žil v nepředstavitelném m*dníku, přes prázdné krabice od pizzy nebylo možné dostat se do kuchyně a z koupelny člověk vycházel špinavější než vcházel.

Asi vedle sebe potřebuji hezky průměrného bordeláře, který nehnije na gauči, ale ani vášnivě nemyje okna každý týden. A občas něco uklidit zapomene. Vždyť hádky, při kterých tedy nelétají skleničky vzduchem, jsou kořením každého vztahu, a to ani nemusí následovat usmiřovací sex, třebaže tomu já se nikdy bránit nebudu.

Toužím tedy po pořádkumilovném milenci? Ano, pokud se tím pořádkem chápe to, že je naše láska a sex v pořádku! Čert vem nesrovnané tričko a pánské tenisky uprostřed chodby.

Žádné komentáře:

Okomentovat